lördag 5 december 2009

idol.


Från Annika Marklunds blogg;

"Jag har förstått att det är lite sådär inne att tycka illa om Tove Styrke.

Man ska anse att hon är tillgjord och beräknande, dryg och - framför allt - överskattad.
"I början tyckte jag att hon var bra, men nu stör jag mig på henne", ska man säga. Och ringa och rösta på någon som är sämre, och som det därför är synd om. Eftersom det faktiskt inte är rättvist att vissa är bättre än andra.

Well. Jag gissar att alla som uppriktigt tycker så är blinda och döva. Eller bara väldigt svenska. Sådär steretypt jävla mellanmjölksdrickande, lagomälskande, "någon måtta får det faktiskt vara"-svenska".


Så sant! Jag önskade bara att det var jag som skrivit texten.

1 kommentar:

  1. Vem åkte ut? Kollade inte igår. Jag tycker Tove är sjukt söt.

    SvaraRadera