torsdag 4 februari 2010

commonnnn mina damer o herrar!



Ni stod vid min sida tillsammans med mitt hemska blonda hår o jag hoppas ni kan göra det igen! Pratar naturligt vis om er mina käre vänner o livskamrater. Eller pratar.. skriver. Anledningen till att jag skriver offentligt är att det ska bli for real! Nu jävlar liksom. Till problemet. MAT! Varje dag lunch på universitetet, o köpt middag på det. Alltså minst 70 riksdaler per dag på fet mat. Nu när jag ska bli fattig student på riktigt håller inte det. Alltså, nästa gång jag flashar (orkar inte kolla stavning på google) med mitt visa o utbrister ett grovt "ähh vafan" så är det NI som ska hjälpa mig att sätta stopp. Alltså, om jag ska kunna följa med på diverse aktiviteter i sommar o inte se ut som Bert Karlsson i kroppen är dags för förändring nu. Ett stort pang o startskottet är skjutet! /L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar