måndag 9 augusti 2010

listad lista.










Under fredagen så;
1. Såg vi en svävande larv medan vi softsov i skuggan.
2. Åt vi god thaimat. alltså inte lårmat, utom thailändskt.
3. Var vi på ringjakt o spanade in rastafaris.
4. Åt jag ett hallon.
5. Träffade vi "big ben" som senare knappt syntes på mina kort nattetid.
6. Fick jag en gubbe runt halsen som var en flitig användare av facebook.
7. Vart min supergömmarölväska påkommen med två öl i. Min egna hävartävling slutade i två timmars häng o en förlovning. Ringen kom från hans ena dread o var ingraverad.
8. Planerade vi ett öl-vaskningsparty. Bara för att det är ett så himla bra sätt att glassa på.
9. Fick jag hjärnan genomborrad av en mans fingrar. Vi undrar fortfarande om han trodde att jag tyckte att det var skönt.
10. Kom Sigrid på varför hon hade ont i kroppen. Det var från gårdagens brottningsmatch med brodern.
11. Var min standardreplik "Som egenskap av lådsas tremänning..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar