söndag 15 november 2009

ge mig krach.

Igår klubbade vi.
Vart fyllecrazy o blandade det med taktrykningar o bra musik.
En Lotta som kom in på grund av sitt efternamn o jag som alltid säger för mycket. Ibland önskar jag att det gick att spola tillbaka bandet.
Göra om.
Göra rätt.

Cyklade runt halva jorden o tillbaka för att kunna ladda kameran. I snö o rusk.
Kvällens fotoaktivitet var låg med dåliga o få bilder.
Inte mödan värt, men kan inte gå ut utan min love.

Att ha en super (supar) afton är inte alltid lika tacksamt dagen efter. Utrycket "upp som en sol, ner som en pannkaka" är en bra beskrivning på mig just nu.

Igår skinandes som en sol, taggad, glad, dansandes, glad över kommentarer.. blablabla
Idag som den plattaste o segaste pannkakan, degig o jävlig.
Allt har en baksida, undersida för min del.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar