söndag 3 januari 2010

"ska bli trevligt att se er". tack detsamma S.



Nyårsrester o ordflöden. En lyckad premiärkväll (för oss) med musik o mates. Jag o joss som skämtade om att åka juckandes därifrån med ambulans. En magnetsremsa som blev utslitet. En kille vars look haft min respekt men nu verkar vara lika värdelös som en fimp är då det kommer till att stilla en rökares begär. En Johanna (SNYGGINGEN till höger i bild) som stannade kvar o som tackades med öl. Skulle vilja telepatisera över flera kanner till henne nu. Alla vet att öl betyder kärlek. o på tal om kärlek så undrar jag om min slocknar för vissa.

Taxi o en natt som får mig att förstå varför övernattningar o viskningar in på småtimmarna kunde vara en nioårings höjdpunkt på en helg. Ett sällskap som vid min närvaro drömmer om tvångsmatning, varje gång.

Bra så.

4 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Och du själv, din bild här ovan var superhärlig!

    SvaraRadera
  2. Svar: TACK! :)

    Jättehärlig bild!

    SvaraRadera
  3. tackar!!:) härlig, spontan bild:) o förlåt för sent svar, har varit utomlands över julen, men e nu back on track=)

    SvaraRadera