fredag 30 oktober 2009

svar på tal.

http://johannaastroms.blogg.se/ svarar;
Sedan är det två bilder på min Johnny. Två gamla bilder där de förskönat honom ofantligt.
Jag kontrar med:
1. det är mig han vill ha
2. det är jag som kramat honom i typ 20 sekunder
3. det är jag som har pratat med honom
4. det var han som började prata med mig
5. han sa att mina halsband var fina
6. han minns mig från publiken
7. han är min
8. han är inte alls snygg.

du luras bara av massa gamla, photoshoppade bilder. du vet inte ens hur han ser ut i verkligheten. för nej, just det! du har ju inte sett honom.............. möjligt på långt håll i somras men du drog ju lika fort och svek honom.
jag var kvar, tapper och utan röst, bara för att få höra min boy.

Bild 1 visar oss som lovecouple (Louises uppdatering: det är faktiskt en bild av de två)
Bild 2 visar att han är ful.

Så game on, du kan ju försöka slå detta din lille råtta
moahahhhahah
...............ha.

ps okej han är skitsöt på första bilden men det är bara för att han är med mig som han är så glad och typ gnistrar okej? ds
.......................................................................................................................................................... Commonnnn säger jag!

Jag fick ett långt o igenomtänkt kontring på min "Johanna-han-är-min" konstatering.
Det märks att mina ord gick rakt in i hennes stackars hjärterot.


Jag har respekterat Johanna för hennes snabba kroppskontakt med killen, men hallå?

Det var tusen år sen o glömdes nog lika snabbt av honom som de långa halsbanden blev omoderna..

Du står för det gamla, jag för det nya.
Din kärlek är gammal o svag.
Min ny o eldig.

Jag o mina nyvunna gnista kommer att ta oss till England o innanför hans brallor..

Att jag bara sett snygga photoshopade bilder är en myt.
Jag har sett en del mindre fördelaktiga bilder, men vem dras inte med sådana?
En stil o en röst som honom gör att han går från en vanlig person till en riktig love.

Så du kan ta din bild på er två o hänga upp på väggen, efter min framfart lär det vara det enda minnet du har kvar av honom.

Med mig är han inte "glad o gnistrar"..
Med mig är han en exploderande kärleksmaskin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar