lördag 31 oktober 2009

uglyboy number 1?

Johanna;
1. inlägget var inte genomtänkt utan skrevs i all hast. dina däremot känns väldigt välskriva och du verkar ha behövt lång tid att tänka ut en kontring. det behöver inte jag.
2. bilden hänger redan på väggen. eller ja. den är inramad i en ram med hjärtan. för att visa vår kärlek
3. du kan rama in din bild. nej, just det. du har ju ingen
4. så du menar att han kommer glömma dig lika snabbt? bra kärleksplan
5. bilder du har sett är googlade och de pryder även deras albums framsidor. dvs en hel del redigerade.
6. kom tillbaka när du har bevis på den exploderande kärleksmaskin.

Det är insidan som räknas. Jag och Johnnys connection bygger inte på ytlighet, som din verkar göra. Är din ens besvarad? du vill bara komma innanför hans byxor. Vi har något mer än så, jag finns i hans hjärta och han i mitt. Är utseende det enda du bryr dig om? jag trodde mer om dig än så. jag gillar honom även fast han är uglyboi number 1. Nej, nu ska jag luta mig tillbaka och tänka på alla fina minnen vi har tillsammans. Du å andra sidan kanske bör skapa dig några med honom först innan du uttalar dig igen. Ha de bra så länge, dröm dina dömmar som är och förblir... drömmar.
...................................................................................................................
Båda vill ha honom.
Det spelar ingen roll om anledningen är yta eller insida, faktumet kvarstår.
Det är fortfarande en kamp oss emellan.

Du tror att dina gamla upplevelser kan ta dig till prispallen, jag tror att mina rosa moln kommer att kunna flyga mig dit.

Dock ska jag erkänna mig själv som besegrad.
För nu.

MEN..
Skamm den som ger sig.

Jag vill att du avsäger dig allt som har med pojken att göra den dagen jag kommer från min kärleksmaskins hemland o med en "vad-var-det-jag-sa" leende på läpparna.
För den dagen kommer.

Du tror att ditt försprång kan ta dig enda vägen fram.
Men hur är det man säger?..
Skrattar bäst som skrattar sist!
o jag lär inte skratta lugnt.

(och till våra kära, miljontals läsare; Jag hoppas att ni inte tappat hoppet om mig vad det gäller denna uppgörelse. Den dagen jag kommer från England med en stuprörsklädd Johnny i hasorna tar vi alla revanch på Johanna. Alla ni som stått kvar vid vår sida. lööve yahh guys)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar